Het werk

Hieronder vindt u een kleine selectie van de diverse werkzaamheden en projecten die wij voor en met onze klanten hebben gerealiseerd.

 

ETC Professional Services

ETC Professional Services vormgevingETC Distribution heeft ITxposure gevraagd een voorstel voor de marketing van ETC Professional Services te ontwikkelen. Vervolgens is in nauwe samenwerking het beeldmerk ontwikkeld: een gestileerde hand met dienblad, waar de diverse diensten van ETC op worden ‘geserveerd’. Tot slot heeft ITxposure alle materialen voor deze campagne uitgewerkt en ‘turn key’ bij ETC aangeleverd. Lees de volledige case.

 


 

De kracht van klantreferenties - i3 groep

i3 groep Storwize referentiesWil je als bedrijf echt geloofwaardig overkomen? Laat dan je klanten vertellen hoe tevreden ze met je zijn! Als je het goed doet, is dat 'promise and proof' in een. IBM Storwize klantreferenties van onder andere Ctac, Gemeente Waalwijk, Gemeente Zoetermeer en De Goudse. Lees de volledige case of bezoek www.i3-groep.nl.

 


 

Huisstijlontwikkeling TMDi

Huisstijl TMDiTMDi is een onafhankelijke, gespecialiseerde ICT dienstverlener die op een aantal terreinen (onder andere Novell en Microsoft) al jarenlang bijzonder goed werk levert, maar moeite had dat onder de aandacht van 'de markt' te brengen. De oplossing: een combinatie van doel- en planmatig werken, een nieuwe frisse huisstijl en heldere teksten. Bezoek www.tmdi.nl voor de online invulling.

 


 

Marketing Manager as a Service - Solimas Groep

Marketing Solimas groepStel, u bent directeur van een goedlopend ICT bedrijf. Maar de grens van uw ambitie is nog lang niet bereikt. In deze fase is professionaliseren het devies, onder andere op het gebied van marketing. De gekozen oplossing: de marketing 'op poten laten zetten' door een senior marketeer van ITxposure, waarna de inmiddels aangenomen marketing medewerker de verdere executie verzorgt. Lees de volledige case.

 


 

User Liberation Front

User Liberation FrontHoe krijgt een softwarefabrikant (opnieuw) de aandacht van channel partners? Het antwoord: guerilla marketing met een knipoog. Channel activatie en recruitment campagne voor AppSense.

 


 

Dynamics Experience

Dynamics ExperienceOrganisatie van het jaarcongres van de Dynamics user group in samenwerking met het Secretariaat van de user group. De resultaten van 2012: 40% meer bezoekers en significant betere waardering door zowel bezoekers als sponsors. Voor meer informatie: www.dynamicsexperience.nl.

 


 

Give IT Now

Give IT NowHet doel: werf donaties van afgeschreven ICT hardware, die te gelde wordt gemaakt waarna de opbrengsten worden geïnvesteerd in ICT apparatuur in ontwikkelingslanden. De invulling: werk samen met partners in het het ICT kanaal. Daar centraliseert de levering van nieuwe hardware en nieuwe hardware in = oude hardware uit. Voor meer informatie: www.give-it-now.nl.

 


 

Het Nieuwe Automatiseren

Het Nieuwe AutomatiserenLanglopende campagne voor value added distributeur ETC. Het doel: eindgebruikersleads genereren voor Citrix partners die bij ETC inkopen. De invulling: een geïntegreerde multichannel campagne die prospects subtiel begeleidt in de stappen die leiden tot een investering in Citrix. De executie: niet schieten met hagel, maar gerichte marktbewerking in het B2B domein.

 


 

Internetprojecten

- Linvision HPC
- Dynamics user group

- Nationale Luchtvaart School
- TMDi

- VANDERLEDEN process
- NC Automatisering
- Citrix Mythbusting
- Channelplaza
- Dynamics Experience

AddThis Social Bookmark Button